Asset Publisher Asset Publisher

Zurück

Postępowanie na "Wymianę stolarki okiennej w osadach mieszkalnych położonych na terenie Nadleśnictwa Piotrków"

Postępowanie na "Wymianę stolarki okiennej w osadach mieszkalnych położonych na terenie Nadleśnictwa Piotrków"

Łęczno, dn.: 20.05.2024 r.

Znak spr.: S.270.9.2024.SA

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie zamówienia na zasadach przetargu publicznego pn.: „Wymiana stolarki okiennej w osadach mieszkalnych położonych na terenie Nadleśnictwa Piotrków”.

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Na podstawie przeprowadzonego postępowania numer S.270.9.2024, zadania pn.: „Wymiana stolarki okiennej w osadach mieszkalnych położonych na terenie Nadleśnictwa Piotrków”,  prowadzonego w trybie zamówienia na zasadach przetargu publicznego o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Na podstawie Zarządzenia 14/2023 z dnia 03.04.2023 r. w sprawie wprowadzenia zasad udzielania zamówień publicznych w Nadleśnictwie Piotrków, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130 000 zł netto. Zamawiający – Nadleśnictwo Piotrków informuje, o unieważnieniu postępowania przeprowadzonego w dniu 13.05.2024 r. na podstawie pkt 15  Zapytania cenowego z dnia 26.04.2024 roku.

Uzasadnienie faktyczne:

Zamawiający informuje, że w postepowaniu pn.: „Wymiana stolarki okiennej w osadach mieszkalnych położonych na terenie Nadleśnictwa Piotrków”, oferta najtańsza zawiera błędną stawkę VAT, a oferta z prawidłową stawką VAT jest wyższa niż kwota brutto oferty najtańszej. Błędne podanie stawki podatku VAT stanowi błąd w obliczeniu ceny, który nie podlega poprawie.

---------------------------------------------------------------------

Łęczno, dn.: 15.05.2024 r.
Znak spr.: S.270.9.2024.SA

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT W POSTĘPOWANIU S.270.9.2024

Dotyczy postępowania numer: S.270.9.2024.SA prowadzonego w trybie zamówienia na zasadach przetargu publicznego o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych pn.: „Wymiana stolarki okiennej w osadach mieszkalnych położonych na terenie Nadleśnictwa Piotrków”.

Zamawiający Nadleśnictwo Piotrków reprezentujące Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe informuje o Wykonawcach i ich siedzibach oraz cenach zawartych w złożonych ofertach:

L.p. Data wpływu oferty Nazwa oraz siedziba wykonawcy Cena brutto zawarta w ofercie
1. RPW/2809/2024
10.05.2024
P.P.H.U. „OKNO” Bożena Jurjewicz
ul. Dzielna 6, 97-300 Piotrków Trybunalski
71 604,06
2. RPW/2838/2024
13.05.2024
OKNO-TECH Z.P.U. SYSTEMY PCV I ALUMINIUM Stanisław Pilarek
ul. Daszyńskiego 2, 76-200 Słupsk
92 317,34
3. RPW/2842/2024
13.05.2024
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ALPLAST Piotr Szulc
ul. Studzienna 5, 97-300 Piotrków Trybunalski
62 730,00

            ---------------------------------------------------------------------

Łęczno, dn.: 15.05.2024 r.
Znak spr.: S.270.9.2024.SA

INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA S.270.9.2024

Dotyczy postępowania numer S.270.9.2024.SA prowadzonego w trybie zamówienia na zasadach przetargu publicznego o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych pn.: „Wymiana stolarki okiennej w osadach mieszkalnych położonych na terenie Nadleśnictwa Piotrków”.
Zamawiający Nadleśnictwo Piotrków reprezentujące Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi brutto: 77 004,00 zł (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy cztery złote i 00/100).

---------------------------------------------------------------------

Łęczno, dn.: 26.04.2024 r.
Znak spr.: S.270.9.2024.SA

Dotyczy: wymiany stolarki okiennej w osadach mieszkalnych położonych na terenie Nadleśnictwa Piotrków.

ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Piotrków,
Łęczno 101, 97-330 Sulejów
tel. 44 645 18 40,
adres e-mail: piotrkow@lodz.lasy.gov.pl   
adres strony internetowej BIP: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-piotrkow

2. Tryb udzielenia zamówienia
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710) do niniejszego zamówienia z uwagi na jego wartość nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Postępowanie prowadzone będzie zgodnie z Zarządzeniem nr 14/2023 Nadleśniczego Nadleśnictwa Piotrków z dnia 03.04.2023 r. w sprawie wprowadzenia w Nadleśnictwie Piotrków regulaminu udzielenia zamówień publicznych, których wartości szacunkowa nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.

3. Przedmiot zamówienia
Usługa polegająca na wymianie stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych położonych na terenie Nadleśnictwa Piotrków:
a) Budynek mieszkalny położony w miejscowości Łęczno 102, gm. Sulejów, numer inwentarzowy: 110/98 (Os. N-czego Łęczno).
Wymiary okien:
• jedno okno dwuskrzydłowe z jednym skrzydłem rozwierano-uchylnym o szerokości: 209 cm i wysokości: 147 cm,
• dwa okna otwierane do dołu o szerokości: 68 cm i wysokości: 47 cm,
• jedno okno dwuskrzydłowe z jednym skrzydłem rozwierano-uchylnym o szerokości: 214 cm i wysokości: 147 cm,
• dwa okna dwuskrzydłowe z jednym skrzydłem rozwierano-uchylnym o szerokości: 147 cm i wysokości: 147 cm,
• dwa okna dwuskrzydłowe z jednym skrzydłem rozwierano-uchylnym o szerokości: 212 cm i wysokości: 147 cm,
• trzy okna otwierane do dołu o szerokości: 127 cm i wysokości: 41 cm,
• jedno okno otwierane do dołu o szerokości: 61 cm i wysokości: 45 cm,
• jedno okno dwuskrzydłowe z jednym skrzydłem rozwierano-uchylnym o szerokości: 184 cm i wysokości: 121 cm,
• jedno okno otwierane na prawą stronę o szerokości: 84 cm i wysokości: 67 cm,
Wymiary parapetów:
• Parapet zewnętrzny wymiary: 215 cm x 10 cm
• Parapet wewnętrzny wymiary: 215 cm x 20 cm
• Parapet zewnętrzny wymiary:  219 cm x 10 cm, szt. 3
• Parapet wewnętrzny wymiary: 219 cm x 30 cm, szt. 3
• Parapet zewnętrzny wymiary: 148 cm x 10 cm
• Parapet wewnętrzny wymiary: 148 cm x 30 cm
• Parapet zewnętrzny wymiary: 150 cm x 10 cm
• Parapet wewnętrzny wymiary: 150 cm x 30 cm
• Parapet zewnętrzny wymiary: 134 cm x 10 cm, szt. 3
• Parapet zewnętrzny wymiary: 64 cm x 10 cm
• Parapet zewnętrzny wymiary: 78 cm x 10 cm, szt. 2
• Parapet zewnętrzny wymiary: 188 cm x 10 cm
• Parapet wewnętrzny wymiary: 188 cm x 20 cm

b) Budynek mieszkalny położony w miejscowości Straszów 51, gm. Rozprza, numer inwentarzowy: 110/104 (Leśniczówka Straszów).
Wymiary okien:
• trzy okna dwuskrzydłowe z jednym skrzydłem rozwierano-uchylnym o szerokości: 235 cm i wysokości: 145 cm,
• trzy okna dwuskrzydłowe z jednym skrzydłem rozwierano-uchylnym o szerokości: 146 cm i wysokości: 145 cm,
• jedno okno otwierane na lewą stronę o szerokości: 88 cm i wysokości: 145 cm,
• jedno okno otwierane na lewą stronę o szerokości: 118 cm i wysokości: 115 cm,
• jedno okno dwuskrzydłowe z jednym skrzydłem rozwierano-uchylnym o szerokości: 148 cm i wysokości: 115 cm,
• dwa okna otwierane na dół o szerokości: 272 cm i wysokości: 41 cm,
Wymiary parapetów:
• Parapet zewnętrzny wymiary:  245 x 10, szt. 3
• Parapet wewnętrzny wymiary: 245 x 34, szt. 3
• Parapet zewnętrzny wymiary:  155 x 10, szt. 3
• Parapet wewnętrzny wymiary: 155 x 39, szt. 3
• Parapet zewnętrzny wymiary: 100 x 10
• Parapet wewnętrzny wymiary: 100 x 24
• Parapet zewnętrzny wymiary: 120 x 10
• Parapet wewnętrzny wymiary: 120 x 30
• Parapet zewnętrzny wymiary: 155 x 10
• Parapet wewnętrzny wymiary: 155 x 24

Wymiana okien obejmować będzie demontaż i utylizację starych okien, montaż nowych okien PCV wraz z obróbką, demontaż starych i montaż nowych parapetów wewnętrznych wilgocioodpornych i zewnętrznych stalowych. Okna wyposażone będą w pakiet trzyszybowy, w potrójny system uszczelek, mikrowentylacje, oraz blokadę błędnego położenia klamki. Okna w obustronnym kolorze który zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego.

4. Termin realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 14.08.2024 roku.

5. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

6. Wymagania i warunki dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

7. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: NIE

8. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, przekazania oświadczeń i dokumentów oraz osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami
Wszelkie zapytania, oświadczenia oraz informacje w zakresie postępowania, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub pocztą elektroniczną. Osoba uprawniona do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Krzysztof Wójcik - specjalista ds. remontów i inwestycji adres mail: krzysztof.wojcik6@lodz.lasy.gov.pl, tel.: 694-408-887.
Dodatkowe informacje i wyjaśnienia dotyczące zamówienia można otrzymać w godzinach 07.00 – 15.00.

9. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.

10. Sposób przygotowania oferty
Ofertę należy sporządzić na załączonym do niniejszego ogłoszenia Formularzu ofertowym (załączniku nr 1).
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Zaleca się ponumerowanie każdej zapisanej strony oferty.
Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – wymienione w dokumentach rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz (czytelnie lub z pieczątką imienną).
Treść oferty musi odpowiadać warunkom określonym przez Zamawiającego.

11. Wykaz dokumentów, które składają się na ofertę
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1,
2. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania firmy (w oryginale  lub kserokopii poświadczonej własnoręcznym podpisem Wykonawcy z adnotacją „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie dokumentu), zgodnie ze sposobem reprezentacji oferenta określonym we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, właściwym dla formy organizacyjnej firmy. Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie pełnomocnictwa w oryginale do składania podpisów w imieniu składającego ofertę.

12. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie oraz być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cenę oferty należy podać z podatkiem od towarów i usług VAT (brutto), z wyszczególnieniem kwoty podatku VAT i kwoty bez podatku VAT (netto).

13. Termin i miejsce składania ofert oraz ich otwarcie
Termin składania ofert do dnia: 13.05.2024 r. do godz. 10:00
Oferty można składać osobiście w Sekretariacie Zamawiającego, pocztą tradycyjną (przesyłka polecona lub kurierska) na adres wskazany w pkt. 1.
Za termin złożenia ofert uznany będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
W przypadku składania ofert w siedzibie Zamawiającego osobiście lub pocztą (przesyłka polecona lub poczta kurierska) na kopercie należy umieścić napis:
„Wymiana stolarki okiennej w osadach mieszkalnych położonych na terenie Nadleśnictwa Piotrków”.
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od każdego oferenta dodatkowych informacji i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.05.2024 r., o godz. 10:30.

14. Ocena ofert. Kryterium oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny (cena – 100%).
Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który zaoferował najniższą cenę.

15. Wybór najkorzystniejszej oferty
Zamawiający powiadomi (poczta elektroniczną) o wyniku postępowania, tych Wykonawców którzy złożyli oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
Zamawiający odrzuci ofertę:
1) wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę na tą samą część zamówienia w prowadzonym postępowaniu,
2) złożonej w formie innej niż przewiduje prowadzone postępowanie,
3) nie odpowiadającej warunkom postępowania a w szczególności jeżeli złożona oferta będzie zawierać produkty inne niż wymaga Zamawiający, bądź nie będzie  zawierała wszystkich wymaganych produktów, 4)  złożoną po terminie.

16. Informacje jakie powinny zostać dopełnione po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy w celu realizacji dostawy
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który przedstawił ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia, na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu. Podpisanie umowy ze strony Wykonawcy następuje przez osoby umocowane do tej czynności.
W przypadku uchylenia się od realizacji zamówienia Wykonawcy, którego oferta została wybrana w terminie określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może wybrać ofertę kolejną bez przeprowadzenia ponownej oceny ofert, o ile nie upłynął termin związania ofertą.

17. Informacje dodatkowe
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty,  w przypadku:
a) żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym      przez Zamawiającego,
b) oferty zostały odrzucone,
c) gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

18. Załączniki do zapytania
1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie RODO,
3. Załącznik nr 3 - Wzór umowy
4. Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
5. Załącznik nr 5 - Oświadczenie o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę.

Jarosław Staniaszek
Zastępca Nadleśniczego Nadleśnictwa Piotrków