Asset Publisher Asset Publisher

Back

Postępowanie na "Budowę budynku gospodarczego, drewnianego położonego w miejscowości Felicja 20, gm. Łęki Szlacheckie"

Postępowanie na "Budowę budynku gospodarczego, drewnianego położonego w miejscowości Felicja 20, gm. Łęki Szlacheckie"

Łęczno, dn.: 20.09.2023 r.
Znak spr.: S.270.27.2023.SA2

Dotyczy: budowy budynku gospodarczego drewnianego położonego w miejscowości Felicja 20, gm. Łęki Szlacheckie

ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Piotrków,
Łęczno 101, 97-330 Sulejów
tel. 44 645 18 40,
adres e-mail: piotrkow@lodz.lasy.gov.pl   
adres strony internetowej BIP: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-piotrkow
2. Tryb udzielenia zamówienia
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710) do niniejszego zamówienia z uwagi na jego wartość nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Postępowanie prowadzone będzie zgodnie z Zarządzeniem nr 14/2023 Nadleśniczego Nadleśnictwa Piotrków z dnia 03.04.2023 r. w sprawie wprowadzenia w Nadleśnictwie Piotrków regulaminu udzielenia zamówień publicznych, których wartości szacunkowa nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
3. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku gospodarczego drewnianego wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego położonego w miejscowości Felicja 20 w gminie Łęki Szlacheckie  na działce ewidencyjnej 368. Budynek o wymiarach 8,60 m x 4,06 m. Powierzchnia zabudowy 34,88 m2, powierzchnia użytkowej 28,86 m2 i kubatura 118,60 m3. Budynek składa się z dwóch pomieszczeń o powierzchni 20,69 m2, oraz 8,17 m2. Dach dwuspadowy w kolorze zbliżonym do istniejącego dachu budynku mieszkalnego. Budynek będzie stał na ławach fundamentowych o wym.: 50 x 35 cm, ściany budynku drewniane obite z wewnątrz płytą OSB 22 mm, a z zewnątrz deską elewacyjną, słupy narożne 14x14 cm. Wszystkie elementy konstrukcyjne wykonane będą z drewna sosnowego lub świerkowego. Z kostki betonowej zostanie wykonany wjazd od bramy do budynku, chodnik, oraz posadzka w budynku gospodarczym. W budynku zaprojektowane jest jedno okno PCV, drzwi stalowe zewnętrzne do pomieszczenia gospodarczego oraz brama systemowa o wymiarach 3 x2,35 m. Budynek zostanie wyposażony w instalację elektryczna i zawór czerpalny wody.
Wszelkie prace będące przedmiotem zamówienia winny zostać wykonane zgodnie obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, ustawą Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją, oraz warunkami prowadzonego postępowania, w tym postanowieniami wzór umowy, która stanowi załącznik nr 5, projektu budowlanego który stanowi załącznik nr 7, oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, załączniki nr 8.1 - 8.3.
Nazwy i kody CPV robót budowalnych:
45112500-0 – Usuwanie gleby
45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262311-4 – Konstrukcje betonowe
45261100-5 – Wykonanie konstrukcji dachowych
45420000-7 – Roboty ciesielskie
45261210-9 – Wykonanie pokryć dachowych
45421000-4 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4. Termin realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 29 grudnia 2023 roku.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki w zakresie:
• zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że: dysponuje co najmniej 1 osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą uprawnienia do wykonywania robót budowlanych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach, które stanowią załączniki nr 4. Do oświadczeń należy dołączyć kserokopie dokumentów, potwierdzających treść złożonych oświadczeń.
6. Wymagania i warunki dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
7. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
8. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, przekazania oświadczeń i dokumentów oraz osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami
Wszelkie zapytania, oświadczenia oraz informacje w zakresie postępowania, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub pocztą elektroniczną.
Osoba uprawniona do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Krzysztof Wójcik - specjalista ds. remontów i inwestycji adres mail: krzysztof.wojcik6@lodz.lasy.gov.pl, tel.: 694-408-887.
Dodatkowe informacje i wyjaśnienia dotyczące zamówienia można otrzymać w godzinach 07:00 – 15:00.
9. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
10. Sposób przygotowania oferty
Ofertę należy sporządzić na załączonym do niniejszego ogłoszenia Formularzu ofertowym (załączniku nr 1).
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Zaleca się ponumerowanie każdej zapisanej strony oferty.
Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – wymienione w dokumentach rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz (czytelnie lub z pieczątką imienną).
Treść oferty musi odpowiadać warunkom określonym przez Zamawiającego.
11. Wykaz dokumentów, które składają się na ofertę
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1,
2. Kosztorys ofertowy - branża budowlana - załącznik nr 3.1,
3. Kosztorys ofertowy - branża instalacyjna - załącznik nr 3.3,
4. Kosztorys ofertowy - branża elektryczna - załącznik nr 3.5,
5. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania firmy (w oryginale  lub kserokopii poświadczonej własnoręcznym podpisem Wykonawcy z adnotacją „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie dokumentu), zgodnie ze sposobem reprezentacji oferenta określonym we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, właściwym dla formy organizacyjnej firmy. Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie pełnomocnictwa w oryginale do składania podpisów w imieniu składającego ofertę.
6. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
7. Wykaz osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
12. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie oraz być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cenę oferty należy podać z podatkiem od towarów i usług VAT (brutto), z wyszczególnieniem kwoty podatku VAT i kwoty bez podatku VAT (netto).
13. Termin i miejsce składania ofert oraz ich otwarcie
Termin składania ofert do dnia: 10.10.2023 r. do godz.: 10:00
Oferty można składać osobiście w Sekretariacie Zamawiającego, pocztą tradycyjną (przesyłka polecona lub kurierska) na adres wskazany w pkt. 1.
Za termin złożenia ofert uznany będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
W przypadku składania ofert w siedzibie Zamawiającego osobiście lub pocztą (przesyłka polecona lub poczta kurierska) na kopercie należy umieścić napis:
"Budowa budynku gospodarczego drewnianego położonego przy osadzie mieszkalnej w miejscowości Felicja 20 , gm. Łęki Szlacheckie".
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od każdego oferenta dodatkowych informacji i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.10.2023 r., o godz.: 10:30.
14. Ocena ofert.
Kryterium oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny (cena – 100%).
Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który zaoferował najniższą cenę.
15. Wybór najkorzystniejszej oferty
Zamawiający powiadomi (poczta elektroniczną) o wyniku postępowania, tych Wykonawców którzy złożyli oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
Zamawiający odrzuci ofertę:
1) wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę na tą samą część zamówienia w prowadzonym postępowaniu,
2) złożonej w formie innej niż przewiduje prowadzone postępowanie,
3) nie odpowiadającej warunkom postępowania a w szczególności jeżeli złożona oferta będzie zawierać produkty inne niż wymaga Zamawiający, bądź nie będzie zawierała wszystkich wymaganych produktów,
4) złożoną po terminie.
16. Informacje jakie powinny zostać dopełnione po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy w celu realizacji zamówienia Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który przedstawił ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia, na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu. Podpisanie umowy ze strony Wykonawcy następuje przez osoby umocowane do tej czynności.
W przypadku uchylenia się od realizacji zamówienia Wykonawcy, którego oferta została wybrana w terminie określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może wybrać ofertę kolejną bez przeprowadzenia ponownej oceny ofert, o ile nie upłynął termin związania ofertą.
17. Informacje dodatkowe
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku gdy:
a) żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego,
b) oferty zostały odrzucone,
c) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
18. Załączniki do zapytania
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie RODO
3. Załącznik nr 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na który składają się:
• Załącznik nr 3.1 – Kosztorys ofertowy- branża budowlana
• Załącznik nr 3.2 – Przedmiar robót – branża budowlana
• Załącznik nr 3.3 – Kosztorys ofertowy – branża instalacyjna
• Załącznik nr 3.4 – Przedmiar robót – branża instalacyjna
• Załącznik nr 3.5 – Kosztorys ofertowy – branża elektryczna
• Załącznik nr 3.6 – Przedmiar robót – branża elektryczna
4. Załącznik nr 4 – Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
5. Wzór umowy.
6. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zadania.
7. Projekt budowlany.
8. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,

Nadleśniczy Nadleśnictwa Piotrków
Waldemar Pązik

W załącznikach zamieszczonych poniżej znajdują się dokumenty zamówienia.