ZAMÓWIENIA PUBLICZNE ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Powrót

Postępowanie na "Dostawę i montaż dwóch zbiorników z blachy falistej o pojemności 50 m3 na potrzeby przeciwpożarowe dla kompleksu leśnego leśnictwa Straszów i Stobnica"

Postępowanie na "Dostawę i montaż dwóch zbiorników z blachy falistej o pojemności 50 m3 na potrzeby przeciwpożarowe dla kompleksu leśnego leśnictwa Straszów i Stobnica"

Łęczno, dn.: 09-11-2023
Znak spr.: S.270.30.2023.SA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie zamówienia na zasadach przetargu publicznego pn.: „dostawa i montaż dwóch zbiorników z blachy falistej o pojemności 50 m3 na potrzeby przeciwpożarowe dla kompleksu leśnego leśnictwa Straszów i Stobnica.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT W POSTĘPOWANIU S.270.30.2023
Dotyczy postępowania numer: S.270.30.2023.SA prowadzonego w trybie zamówienia na zasadach przetargu publicznego o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych pn.: „dostawa i montaż dwóch zbiorników z blachy falistej o pojemności 50 m3 na potrzeby przeciwpożarowe dla kompleksu leśnego leśnictwa Straszów i Stobnica”.
Zamawiający Nadleśnictwo Piotrków reprezentujące Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe informuje o Wykonawcach i ich siedzibach oraz cenach zawartych w złożonych ofertach:

L.p. Data wpływu oferty Nazwa oraz siedziba wykonawcy Cena brutto
zawarta w ofercie
1 RPW/6166/2023
2023-11-07
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE
„HA-DWA-O” PAWEŁ FILIPIAK, Piekary, os.
Porzeczkowe 3, 62-200 Gniezno.
103.320,00 zł

---------------------------------------------------

Łęczno, dn.: 09-11-2023
Znak spr.: S.270.30.2023.SA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie zamówienia na zasadach przetargu publicznego pn.: „dostawa i montaż dwóch zbiorników z blachy falistej o pojemności 50 m3 na potrzeby przeciwpożarowe dla kompleksu leśnego leśnictwa Straszów i Stobnica.
INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA S.270.30.2023
Dotyczy postępowania numer S.270.30.2023.SA prowadzonego w trybie zamówienia na zasadach przetargu publicznego o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych pn.: „dostawa i montaż dwóch zbiorników z blachy falistej o pojemności 50 m3 na potrzeby przeciwpożarowe dla kompleksu leśnego leśnictwa Straszów i Stobnica”.
Zamawiający Nadleśnictwo Piotrków reprezentujące Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi brutto: 123 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia trzy złote 00/100).

---------------------------------------------------

Łęczno, dn.: 24.10.2023 r.
Znak spr.: S.270.30.2023 .SA

Dotyczy: postępowania na dostawę i montaż dwóch zbiorników z blachy falistej o pojemności 50 m3 na potrzeby przeciwpożarowe dla kompleksu leśnego leśnictwa Straszów i Stobnica.

ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Piotrków,
Łęczno 101, 97-330 Sulejów
tel. 44 645 18 40,
adres e-mail: piotrkow@lodz.lasy.gov.pl   
adres strony internetowej BIP: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-piotrkow

2. Tryb udzielenia zamówienia
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710) do niniejszego zamówienia z uwagi na jego wartość nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Postępowanie prowadzone będzie zgodnie z Zarządzeniem nr 14/2023 Nadleśniczego Nadleśnictwa Piotrków z dnia 03.04.2023 r. w sprawie wprowadzenia w Nadleśnictwie Piotrków regulaminu udzielenia zamówień publicznych, których wartości szacunkowa nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.

3. Przedmiot zamówienia
Usługa polegająca na dostawie i montażu dwóch zbiorników z blachy falistej o pojemności 50 m3 i wymiarach: 4,75 x 3,05 m. Zbiorniki zamontowane zostaną na potrzeby przeciwpożarowe dla kompleksów leśnych w leśnictwie Stobnica w oddziale: 91c, numer działki ewidencyjnej 841, miejscowość Stobnica Piła 33, gm. Ręczno, oraz w leśnictwie Straszów w oddziale: 6d, numer działki ewidencyjnej 360/1, miejscowość Straszów 54, gm. Rozprza. Zbiornik składać się będzie z następujących elementów: blachy minimum 1 mm, dodatkowej powłoki w kolorze zielonym na całym zbiorniku, wkładu ENPEX FPP 0,75mm, filcu ochronnego na dno i ściany, uchwytów mocujących do podłoża, pokrywy antyglonowej nakładanej, wyjście w dnie fi 110 z możliwością całkowitego opróżnienia zbiornika, hydrant podziemny dn100 h-1250, zasuwa bohamet dn100 f4 gjs, obudowa zasuwy bohamet stała dn 100, skrzynka do hydrantu podziemnego pehd, skrzynka do zasuwy pehd b, kolano ze stopą dn 100 sfero "a", kolano pe 110 sdr 17, tuleja pe 110 sdr, kołnierz płaski dn 100 hdpe, uszczelka 110, rura pe 100 sdr 17 110 zin sztanga.
Montaż zbiornika obejmuje przygotowanie podłoża, tj.: wysypanie z zagęszczeniem piasku, ułożenie płyt lub bloczków betonowych po obwodzie zbiornika, wyprowadzenie rury ssącej fi 90, oraz montaż hydrantu ppoż przed zbiornikiem. W zakres prac w przypadku montażu zbiornika w miejscowości Straszów 54, kompleks leśny leśnictwo Straszów, oferta powinna obejmować również doprowadzenie rury napełniającej zbiornik z istniejącej studni głębinowej oddalonej 30 m od planowanej lokalizacji zbiornika.

4.Termin realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 29 grudnia 2023 roku.

5.Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

6.Wymagania i warunki dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

7. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: NIE

8. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, przekazania oświadczeń i dokumentów oraz osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami
Wszelkie zapytania, oświadczenia oraz informacje w zakresie postępowania, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub pocztą elektroniczną. Osoba uprawniona do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Krzysztof Wójcik - specjalista ds. remontów i inwestycji adres mail: krzysztof.wojcik6@lodz.lasy.gov.pl, tel.: 694-408-887.
Dodatkowe informacje i wyjaśnienia dotyczące zamówienia można otrzymać w godzinach 07.00 – 15.00.

9. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.

10. Sposób przygotowania oferty
Ofertę należy sporządzić na załączonym do niniejszego ogłoszenia Formularzu ofertowym (załączniku nr 1).
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Zaleca się ponumerowanie każdej zapisanej strony oferty.
Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – wymienione w dokumentach rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz (czytelnie lub z pieczątką imienną).
Treść oferty musi odpowiadać warunkom określonym przez Zamawiającego.

11. Wykaz dokumentów, które składają się na ofertę
    1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1,
    2. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania firmy (w oryginale  lub kserokopii poświadczonej własnoręcznym podpisem Wykonawcy z adnotacją „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie dokumentu), zgodnie ze sposobem reprezentacji oferenta określonym we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, właściwym dla formy organizacyjnej firmy. Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie pełnomocnictwa w oryginale do składania podpisów w imieniu składającego ofertę.

12. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
    1. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie oraz być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
    2. Cenę oferty należy podać z podatkiem od towarów i usług VAT (brutto), z wyszczególnieniem kwoty podatku VAT i kwoty bez podatku VAT (netto).

13. Termin i miejsce składania ofert oraz ich otwarcie
Termin składania ofert do dnia: 09.11.2023 r. do godz. 10:00
Oferty można składać osobiście w Sekretariacie Zamawiającego, pocztą tradycyjną (przesyłka polecona lub kurierska) na adres wskazany w pkt. 1.
Za termin złożenia ofert uznany będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
W przypadku składania ofert w siedzibie Zamawiającego osobiście lub pocztą (przesyłka polecona lub poczta kurierska) na kopercie należy umieścić napis:
„Dostawa i montaż dwóch zbiorników z blachy falistej o pojemności 50 m3 na potrzeby przeciwpożarowe dla kompleksu leśnego leśnictwa Straszów i Stobnica”.
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od każdego oferenta dodatkowych informacji i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.11.2023 r., o godz. 10:30.

14. Ocena ofert. Kryterium oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny (cena – 100%).
Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który zaoferował najniższą cenę.

15. Wybór najkorzystniejszej oferty
Zamawiający powiadomi (poczta elektroniczną) o wyniku postępowania, tych Wykonawców którzy złożyli oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
Zamawiający odrzuci ofertę:
1) wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę na tą samą część zamówienia w prowadzonym postępowaniu,
2) złożonej w formie innej niż przewiduje prowadzone postępowanie,
3) nie odpowiadającej warunkom postępowania a w szczególności jeżeli złożona oferta będzie zawierać produkty inne niż wymaga Zamawiający, bądź nie będzie  zawierała wszystkich wymaganych produktów, 4)  złożoną po terminie.

16. Informacje jakie powinny zostać dopełnione po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy w celu realizacji dostawy
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który przedstawił ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia, na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu. Podpisanie umowy ze strony Wykonawcy następuje przez osoby umocowane do tej czynności.
W przypadku uchylenia się od realizacji zamówienia Wykonawcy, którego oferta została wybrana w terminie określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może wybrać ofertę kolejną bez przeprowadzenia ponownej oceny ofert, o ile nie upłynął termin związania ofertą.

17. Informacje dodatkowe
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty,  w przypadku:
a) żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym      przez Zamawiającego,
b) oferty zostały odrzucone,
c) gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

18. Załączniki do zapytania
    1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
    2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie RODO
    3. Załącznik nr 3 - Wzór umowy.