ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Postępowanie na "Projekt, dostawę i montaż mebli w budynku Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole"
Postępowanie na "Projekt, dostawę i montaż mebli w budynku Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole"
Łęczno, dn.: 23.07.2021 r.
Znak spr.: S.270.7.2021
Dotyczy: postępowania na „Projekt, dostawę i montaż mebli w budynku Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole”.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I OFERTACH ODRZUCONYCH
Zgodnie z wynikiem postępowania numer S.270.7.2021 prowadzonego w trybie przetargu publicznego na podstawie Zarządzenie 21/2021 z dnia 07.04.2021 r. w sprawie wprowadzenia zasad udzielania zamówień publicznych w Nadleśnictwie Piotrków., przeprowadzonego w dniu 16.07.2021 r. Zamawiający – Nadleśnictwo Piotrków z siedzibą w Łęcznie zawiadamia, że do wykonania zadania p.n.: „Projekt, dostawa i montaż mebli w budynku Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole”, wybrano do realizacji zamówienia następującą ofertę:
I. Oferta najkorzystniejsza:
Opis zamówienia | „Projekt, dostawa i montaż mebli w budynku Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole” |
Nr oferty | RPW/3508/2021 |
Nazwa firmy | Zakład Stolarski Sławomir Kuliś |
Siedziba i adres wykonawcy | Radziechowice Drugie, ul. Sportowa 4, 97-561 Ładzice |
Uzasadnianie wyboru | Oferta podlegająca ocenie uznana za najkorzystniejszą |
Kryterium oceny ofert: najniższa cena 100% | 100 |
II. W niniejszym postępowaniu "Projekt, dostawa i montaż mebli w budynku Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole" wpłynęły następujące oferty:
L.p. | Nr oferty Data wpływu |
Nazwa i adres wykonwacy |
1 |
RPW/3507/2021 16.07.2021 |
BART-MEBLE Owczarek Bartłomiej, 97-320 Wolbórz, Lubiatów 16A |
2 |
RPW/3508/2021 16.07.2021 |
Zakład Stolarski Bartłomiej Kuliś Radziechowice Drugie, ul. Sportowa 4, 97-561 Ładzice |
III. Przyznana punktacja w opisanym kryterium oceny ofert:
L.p. | Nr oferty Data wpływu |
Nazwa i adres wykonawcy | Uzyskana punktacja w przyjętym kryterium oceny ofert Cena – waga 100% |
1 | RPW/3507/2021 16.07.2021 |
BART-MEBLE Owczarek Bartłomiej 97-320 Wolbórz, Lubiatów 16A |
86 |
2 | RPW/3507/2021 16.07.2021 |
Zakład Stolarski Bartłomiej Kuliś Radziechowice Drugie ul. Sportowa 4 97-561 Ładzice 100 |
100 |
IV. Informacja o ofertach odrzuconych:
W niniejszym postępowaniu oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu.
V. Informacja o wykonawcach, którzy zostali wykluczenia:
W niniejszym postępowaniu żaden Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Piotrków
Waldemar Pązik
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Łęczno, dn.: 09.07.2021 r.
Znak spr.: S.270.7.2021
Dotyczy: postępowania na „Projekt, dostawę i montaż mebli w budynku Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole”.
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Piotrków z siedzibą w Łęcznie
O G Ł O S Z E N I E
Nr postępowania: S.270.7.2021
Tryb postępowania: przetarg publiczny
Podstawa prawna – Zarządzenie 21/2021 z dnia 07.04.2021 r. w sprawie wprowadzenia zasad udzielania zamówień publicznych w Nadleśnictwie Piotrków
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
„Projekt, dostawa i montaż mebli w budynku Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole”
Zamówienie realizowane ze środków własnych
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Piotrków z siedzibą w Łęcznie
reprezentowane przez Waldemara Pązika – Nadleśniczego
siedziba Nadleśnictwa:
Łęczno 101
97–330 Sulejów
tel. 44/4651840, fax 44/6451860
e–mail: piotrkow@lodz.lasy.gov.pl
strona internetowa zamawiającego: www.piotrkow.lodz.lasy.gov.pl
2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu publicznego na podstawie Zarządzenie 21/2021 z dnia 07.04.2021 r. w sprawie wprowadzenia zasad udzielania zamówień publicznych w Nadleśnictwie Piotrków.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż mebli do budynku Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole według załączonych do niniejszego ogłoszenia rysunkami poglądowymi:
• Załącznik nr 1. Meble w sali edukacyjnej;
• Załącznik nr 2. Meble w gabinecie lekarskim;
• Załącznik nr 3. Meble kuchenne;
• Załącznik nr 4. Meble w kancelarii;
• Załącznik nr 5. Meble w pomieszczeniu socjalnym;
• Załącznik nr 6. Meble w szatni w łazience.
3.2. Gwarancja: min. 36 miesięcy.
3.3. Miejsca dostawy: siedziba Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole, Polichno 125 A, 97-320 Wolbórz.
3.4. Wspólny Słownik Zamówień CPV.
Główny przedmiot zamówienia:
39100000‐3 Meble
Dodatkowy przedmiot zamówienia:
39110000‐6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39120000‐9 Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki,
39121000‐6 Biurka i stoły
39131000‐9 Regały biurowe
3.5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na cały przedmiot zamówienia.
4. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2021 r..
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
Warunkiem udziału w postepowaniu jest wykonanie projektu umeblowania pomieszczeń budynku Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole w formie graficznej (rysunki, wizualizacje itp..) wraz z opisem projektowanych do wykonania materiałów.
Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać wizji terenowej w miejscu montażu przedmiotu niniejszego postępowania.
Projekt umeblowania stanowi załącznik do oferty.
Dopuszcza się modyfikacje układu mebli przedstawione w niniejszym ogłoszeniu w celu lepszego wykorzystania przestrzeni pomieszczeń.
6. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
6.1. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Pani Elżbieta Flasz,
fax: 44/6451860;
e–mail: piotrkow@lodz.lasy.gov.pl
od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 – 15:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
6.2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że ofertę należy złożyć w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu.
6.3. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
6.4. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o wszelkiej zmianie adresu poczty elektronicznej podanego w ofercie.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
7.1. Ofertę należy złożyć w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu. Koperta (opakowanie) ma być opisana:
Zamawiający: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Piotrków
Łęczno 101, 97–330 Sulejów
Oferta na:
„Projekt, dostawa i montaż mebli w budynku Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole”
nie otwierać przed 16 lipca 2021 godz.: 09:00
Adres Wykonawcy
7.2. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika.
7.3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7.4. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszym ogłoszeniu.
7.5. Koperta (opakowanie) zawierająca Ofertę powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem, bez uszkodzeń, co gwarantuje zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania powyższego sposobu opakowania i opisu kopert tj. np.: rozerwanie koperty w czasie drogi do Zamawiającego, nieskuteczne doręczenie z powodu złego opisu.
7.6. Na złożoną ofertę składają się:
- oferta złożona na wzorze stanowiącym załącznik nr 7 do ogłoszenia,
- projekt umeblowania pomieszczeń budynku Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole wraz z opisem projektowanych do wykonania materiałów.
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
8.1. Ofertę należy złożyć do dnia 16 lipca 2021 r., do godz.: 08:00
8.2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 16 lipca 2021 r., o godz.: 09:00 w Nadleśnictwie Piotrków pokój nr 15, świetlica, I piętro.
8.3. Otwarcie ofert jest jawne.
8.4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, a także informacje dotyczące cen zawartych w ofertach.
8.5. Wykonawcy mogą uczestniczyć w otwarciu ofert.
9. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
9.1. Wykonawca zobowiązany jest podać w Ofercie (załącznik nr 7 do opisu przedmiotu zamówienia) łączną cenę za wszystkie prace na które składa swoją ofertę.
9.2. Cena musi być tak podana, aby pokrywać wszelkie koszty i ryzyka Wykonawcy związane z realizacją zamówienia.
9.3. Cenę łączną należy podać w złotych w kwocie brutto w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń).
9.4. Stawkę podatku od towarów i usług (VAT) należy uwzględnić w wysokości obowiązującej na dzień składania ofert.
10. OPISY KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY ORAZ SPOSÓB OCENY I PORÓWNANIA OFERT.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Ocena spełnienia warunków przedstawionych w ogłoszeniu w formie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych projektów umeblowania;
2. Wybór oferty spośród ofert spełniających warunek przedstawiony w punkcie 1 na podstawie kryterium najniższa cena.
11. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
11.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Piotrków z siedzibą w Łęcznie.
11.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w toku postępowania w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
11.3. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
11.4. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.
12. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
12.1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym postępowaniu.
12.2. Wybrany wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
12.3. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed zawarciem umowy składa:
1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik;
2) umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana;
12.4. Brak przekazania Zamawiającemu dokumentów wskazanych w pkt. 12.3., w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego, uznane zostanie za uchylenie się o zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.
12.5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie Zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie.
13. ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA
1) Załącznik nr 1 - Meble w sali edukacyjnej;
2) Załącznik nr 2 - Meble w gabinecie lekarskim;
3) Załącznik nr 3 - Meble kuchenne;
4) Załącznik nr 4 - Meble w kancelarii;
5) Załącznik nr 5 - Meble w pomieszczeniu socjalnym;
6) Załącznik nr 6 - Meble w szatni w łazience
7) Załącznik nr 7 - Oferta;
8) Załącznik nr 8 - Wzór umowy;
Opracowała: Elżbieta Flasz
Zatwierdził: Waldemar Pązik Nadleśniczy Nadleśnictwa Piotrków